Σάββατο 22 Απριλίου 2017

ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ


Απορία εγγονού:

-Παππού, τί είναι πρωτογενές πλεόνασμα παππού;
-Η λαμπάδα που δεν μπόρεσα να σου αγοράσω το πάσχα παλικάρι μου γιατί λήστεψαν τη σύνταξή μου. Το εφάπαξ του προπάππου σου!  Ο τάφος της γιαγιάς σου που πέθανε από μια ίωση. Αφού άργησε να έρθει τρεις ώρες το ασθενοφόρο κι άλλες τόσες έμεινε αβοήθητη στα εξωτερικά ιατρεία. Μιας δεν δεν άδιεαζαν οι γιατροί να την εξετάσουν... Είναι το κράτος που σταμάτησε να ξοδεύεται και για τη σύνταξή της. Είναι τα υποκατάστατα χάπια για την πίεσή μου που με τη... δραστική τους ουσία, αχρήστεψαν και το συκώτι μου. Είναι το σχολείο που είχαμε στο χωριό και τώρα ξενιτεύεσαι στην πόλη για να μάθεις τα γράμματά σου. Είναι....είναι....είναι!!! Κατάλαβες εγγονέ μου;
-Όχι παππού, πάω να δω survivor στην τηλεόραση τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου