Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΝΑ... 12-ΣΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ!

Αγαπητέ απόγονε. Θέλω να έχω την ψευδαίσθηση πως ετούτη η γλώσσα η ελληνική, έχει διασωθεί. Σε  greeklish  εκδοχή έστω. Δεν έχω ιδέα, αν αυτή η χώρα που ζω εγώ στο εδώ και τώρα, θα λέγεται ακόμα Ελλάδα στο εκεί και… δικό σου μετά.
  • Το πιο πιθανό είναι να μη μ' έχεις καν ακουστά, διαβάζοντάς με. Γιατί ως Έλληνας των καιρών μου,  είμαι παγκοσμίως… άγνωστος.   Βολεμένος  στο σήμα κατατεθέν της ράτσας: «δε βαριέσαι». Σκοτώνοντας το χρόνο μου,  ώσπου με σκότωσε εκείνος! 
  • Δεν ξέρω αν κατανοείς τι σημαίνει: 12-σέγγονο; Σημαίνει απόγονος δώδεκα γενιές μετά στο εξηγώ. Εκεί κατά το έτος 2216 υπολογίζω.
  • Μήτε και τον τρόπο που επικοινωνείτε δυο ολάκερους αιώνες μετά ξέρω. Αγνοώ αν ζεις στην σε καμιά χριστιανική πόλη μακριά από εδώ,  ή σε καμιά μουσουλμανική πόλη, εδώ στην Ελλάδα.
  • Παίζει πάντως το να μη ζεις και στη γη. Ζώντας  σε κάποιον άλλο πλανήτη είτε και  εξωπλανήτη. Δεν έχω αίσθηση, αν το γενεαλογικό μου δέντρο και η διαιώνιση του είδους, έφτασε μέχρι τις μέρες σου. Απλά αισιοδοξώ πως συνέβη.
  • Δεν ξέρω καν, αν οι μεθεπόμενες από μένα γενιές των συγγενών, είχαν ακόμα τα κότσια να κάνουν παιδιά. Μη θέλοντας να σκεφτώ το ακόμα χειρότερο: να τους ευνούχισαν οι δανειστές της εποχής μου και οι κλωνοποιημένοι απόγονοί τους. Για να εξαφανίσουν τη ράτσα.
  • Για τη συνέχεια: "κλικ" στον σύνδεσμο: 
  • https://www.securnews.gr/gelio-stasio/item/90772-epistoli-se-ena-12-seggono-mou-xronografima.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου