Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ


Δεν ξέρω αν  σας το ξαναείπα, πως στην παρέα μας του καφενέ,  παρεπιδημεί εκ περιτροπής κι ένας "τρελός"  εφευρέτης; Βέβαια! Που του κολλήσαμε  αμέσως και το παρατσούκλι:  Κύρος.
Ο Κύρος μας  λοιπόν,  εκτός των άλλων,  ειδικεύεται  και στην υποκλοπή των ομιλιών σε κάποιο χώρο,  μέσω   των κινητών... Μόνο  όταν τα κινητά είναι κλειστά.  Σήμερα -κατά δήλωσή του-τελειοποίησε και μια καινούρια πατέντα κι ήρθε περιχαρής στο καφενείο να μας την ανακοινώσει. 
Οι υπόλοιποι -δύσπιστοι μια ζωή στις εφευρέσεις του- τον τσιγκλήσαμε να μας το αποδείξει. Αλλά και  κανείς μας δεν το ρίσκαρε,  να πάει στο σπίτι του με κλειστό το κινητό του και να κάνει βούκινο,  τους όποιους....πολιτισμένους διαλόγους με τη γυναίκα του. Βέβαια! Σπάσαμε τα κεφάλια μας να βρούμε κάποιον άλλον ...εθελοντή και ξαφνικά το μάτι μου σπίθισε: 
-Δε μου λες ρε τρελοεπιστήμονα-τον ρώτησα-το μαραφέτι σου κρυφακούει  και απ΄το εξωτερικό;
-Λογικά ναι. Αν και  δεν το δοκίμασα.  Έχεις κάτι στο νού σου;
-Αν έχω κάτι στο νου μου λέει... Η γκόμενα ρε συ....
-Ε, τι;
-...έχει πάει εκδρομή στο Παρίσι. Δεν θα ήταν κακό να μάθουμε και κανά κουτσομπολιό...
-Πρέπει να έχει κλειστό το κινητό της όμως...
-Το δοκιμάζουμε... Σάμπως χάνουμε και τίποτα; Πήγε;
-Πήγε...Το μόνο που χάνουμε  βέβαια, είνα τα λεφτά μας,  απ΄την κλήση στο εξωτερικό· αναστέναξε.
-Πληρώνω εγώ· τον καθησύχασα.
Αποσυρθήκαμε στο βάθος του καφενέ, έστησε την  πολύ απλή,  έως και ερασιτεχνική οικοτεχνία του κι όταν δήλωσε έτοιμος,  πληκτρολόγησα  στο κινητό-σκιά, κρυφά το νούμερο της γκόμενας.  Μόλις η γραμμή άνοιξε, πιάσαμε και κάποια συνομιλία. Από αντροπαρέα .  Και στα Αγγλικά. 
-Πάντα άξιος· τον ειρωνεύτηκα. Εξωτερικό πιάσαμε,  αλλά όχι τη γκόμενα. Εκτός κι αν πετάχτηκε για αλλαγή φύλου στη Γαλλία!
-Μήπως πήρες λάθος νούμερο; συνοφρυώθηκε. 
-Α, μπα! του έκοψα το βήχα.
-Το ξεσυνδέω για να μη χρεωνόμαστε και τσάμπα.
-Βάστα ρε φίλε... Κάτι μου θυμίζει η μια φωνή....
-Εγώ δεν καταλαβαίνω Χριστό από Αγγλικά .
-Άσε και την κατέχω εγώ τη γλώσσα. Μα για στάσου ρε συ, κάτι για Ελλάδα είπαν μόλις αυτοί...Άνοιξε ένταση.
-Θα πληρώσεις τις χρεώσεις δεσμεύτηκες· μου το ξαναθύμισε.
-Αυτό, δεν το συζητάμε είπαμε· τον καθησύχασα. Αλλά τώρα  σκάσε! Και μην αφήσεις κανέναν άλλον απ΄την παρέα  να πλησιάσει.
-Κι έτσι κι αλλιώς,  δε μας πιστεύουν πως το μπορούμε· έβγαλε το μαράζι του ο Κύρος. Θα μου πεις όμως ποιόν κρυφακούμε;
-Τον Νικολά Σαρκοζί θαρρώ. Μαζί με τον δικό μας το Γιώργο· του είπα ξερά και τον συγκράτησα με πολύ κόπο,  λίγο πριν πλακωθεί στις αποσυνδέσεις.
-Σιγά μην υποκλέπτουμε και τον Μπαράκ Ομπάμα· παρηγόρησε περισσότερο τον εαυτό του ο Κύρος, παρά με αμφισβήτησε.
-Άσε και πλακωνόμαστε μετά στο ξύλο... Γιατί  μόλις πέσαμε στο καλύτερο· τον έκοψα και κόλλησα το αυτί μου στο μεγάφωνο  του κινητού:
ΝΙΚΟΛΑ: Ε ναι  βρε Γιώργο, τα συμφωνήσαμε αυτά!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Κι αυτά  τα συμφωνήσαμε ...Και τα άλλα συμφωνήσαμε.Που δεν συμφώνησα εγώ.
ΝΙΚΟΛΑ: Τα άλλα; Ποιά άλλα βρε Γιώργο;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Τα... όπλα παρεμπιπτόντως· μαράζωσε ο Γιώργος.
ΝΙΚΟΛΑ: Τα...όπλα· τον πήρε στο ψιλό....Ποιός τα ...χέζει τα όπλα βρε  Γιώργο,   μπροστά στη στήριξη της χώρας σου, απ΄τους ισχυρότερους εταίρους της Ένωσης; το διασκέδασε.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το ΚΚΕ τα χέζει· είπε ξέπνοα. Θα σου στείλω ένα dvd απ΄τη βουλή,  με τις κορώνες της Κανέλλη, για να με πιστέψεις.
ΝΙΚΟΛΑ: Ξέρω πολύ καλά τι λέει η Κανέλλη στη βουλή. Δώστε τους λεφτά λέει...Αλλά απ΄τα λεφτά των Γάλλων και των Γερμανών!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Οπότε ξέρεις υποθέτω και  τι λέει κι ο Καρατζαφέρης;
ΝΙΚΟΛΑ: Αν ξέρω λέει: Να δώσετε λέει από 1.000 € στην  κάθε  υπερχρεωμένη πιστωτική κάρτα του κάθε  έλληνα... Χρεώνοντας την πιστωτική κάρτα του Γάλλου και  του Γερμανού. Κι εσείς κάθεστε και τον καμαρώνετε!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Έχω μια απορία :  Γιατί αλήθεια  δε κάνετε και εσείς μια μνεία γι αυτόν; Που κόβει φλέβες στην Αθήνα  πως σας τα χώνει;
ΝΙΚΟΛΑ: Γιατί μας είναι χρήσιμο το κανάλι του προφανώς. Στους βρετανούς κυρίως.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ορίστε;
ΝΙΚΟΛΑ: Ε, ναι βρε Γιώργο! Σερί κορδόνι  διαφημίζει ο γιος του απ΄τις  αθλητικές εκπομπές του, τις άλλες Ευρωπαϊκές  στοιχηματικές  εταιρείες.  Θες να στρέψουμε και τον Γκόρντον εναντίον μας τέτοια ώρα;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Στην Αθήνα πάντως, ξεσηκώνει ανένδοτο,  να μην ψωνίζουμε απ΄τα πολυκαταστήματά σας...
ΝΙΚΟΛΑ: Άλλα τα εισοδήματα του  κράτους  Γιώργο μου  κι άλλα τα εισοδήματα  του καναλιού του...Ακόμα να το εμπεδώσεις;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εμένα μου κάνει μεγάλη ζημιά ο Καρατζαφέρης πάντως...Και θα σας χρωστούσα χάρη,  αν τον αδειάζατε με μια δήλωσή σας....
ΝΙΚΟΛΑ: Μόλις ψηφίσεις και το νόμο που θα κόψει  το μονοπώλιο του ΟΠΑΠ και επιτρέψεις και τα φρουτάκια, θα γίνει κι αυτό. Στο υπόσχομαι!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Γιατί να μη γίνει από τώρα αυτή η δήλωση; 
ΝΙΚΟΛΑ: Επαναλαμβανόμαστε βρε Γιώργο!  Επαναλαμβανόμαστε! Χάνοντας χρόνο που δε μας περισσεύει! Ώρα να τηλεφωνήσουμε στην Άντζελα πλέον.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μήπως να κάναμε και την προσπάθειά μας  και κατά τον  Γκόρντον νωρίτερα βρε Νικολά;  Μήπως λέω...
ΝΙΚΟΛΑ: Τα ξανάπαμε για τους Εγγλέζους Γιώργο μου...Αυτοί,  στημένη σας την έχουν. Μαζί με το Ευρώ μας. Για να ανέβει η λίρα τους!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Και τι να τους πω εγώ εκεί κάτω  βρε Νικολά; Πως  στην Ευρώπη έχουμε νομισματική ένωση,  αλλά ταυτόχρονα και οικονομική... διάσπαση;
ΝΙΚΟΛΑ: Στην πολιτική γίνονται πράγματα που δε λέγονται. Κάποιος δικός σας το πρωτοείπε αυτό Γιώργο μου.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Σύμμαχοι ήμασταν με τους Εγγλέζους στον πόλεμο κατά των Γερμανών· αναπόλησε. 
ΝΙΚΟΛΑ: Το ξέρω φίλε μου. Το ξέρω. Ο παππούς μου στη Θεσσαλονίκη ζούσε τότε σου θυμίζω. Αλλά το τότε ήταν τότε και το σήμερα είναι σήμερα...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Κι ο Τσώρτσιλ είχε πει -συνέχισε  -πως οι ήρωες πολεμάνε σαν Έλληνες.
ΝΙΚΟΛΑ: Οι πολιτικοί του προηγούμενου αιώνα τα έλεγαν αυτά Γιώργο μου!  Ο οικονομολόγος Μπράουν του σήμερα,   θα σου απαντήσει ,  πως οι πτωχευμένοι θα πεθαίνουν σαν τους....έλληνες! Προσεχώς!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Πως τα φέρνει η ζωή  όμως! Να μας στύβουν οι  πρώην σύμμαχοι και να μας σώζουν οι πρώην εχθροί!
ΝΙΚΟΛΑ: Η ζωή τα φέρνει έτσι, ή οι πολιτικές σας Γιώργο μου;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το ξέρεις και το ξέρω και το ξέρουμε όλοι μας τελικά,  πως όλοι μας το ίδιο κάνουμε.
ΝΙΚΟΛΑ: Το εξαντλήσαμε το... θέμα Μπράουν νομίζω. 
ΓΙΩΡΓΟΣ: Για τους υπόλοιπους μιλούσα εγώ  τώρα· αντέτεινε.
ΝΙΚΟΛΑ: Λοιπόν, τηλεφωνώ στη Άντζελα!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Λες να  μας γυρέψει να αγοράσουμε  κι άλλα όπλα κι αυτή; τόλμησε.
ΝΙΚΟΛΑ: Είναι πολύ πιθανό. Και φυσικά θα πούμε ναι! Εξάλλου,  η προηγούμενη κυβέρνηση τα παράγγειλε...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ναι αλλά η δική μου θα τα πληρώσει!
ΝΙΚΟΛΑ: Έτσι συμβαίνει στην πολιτική Γιώργο μου.  Και ο δικός σας ο Σημίτης  πούλησε τα ελλείμματά του στην goldman sachs,  για να τα δώσει  κι αυτή με τη σειρά της, προίκα στον Καραμανλή.  Μια τετραετία αργότερα. Με το αζημίωτό της  εννοείται! Και δε μας προτιμήσατε....
ΓΙΩΡΓΟΣ: Σταθερός φίλος του Κώστα  βλέπω· αγανάκτησε...
ΝΙΚΟΛΑ: Όπως και δικός σου....Μόλις σ΄αντικαταστήσει ο Αντώνης...Και για να το συμμαζεύουμε :  Αν οι Γερμανοί διατεθούν να συνεισφέρουν  ...ακόμα περισσότερο στην αμυντική θωράκιση της Ελλάδας,  φυσικά και δε φέρνουμε αντιρρήσεις...Τέτοιες ώρες.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Είναι....είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο;
ΝΙΚΟΛΑ: Εσύ θα το κρίνεις αυτό...(και αυστηρά) Δεν πιστεύω να αρχίσεις τίποτα ελληνικές  μαγκιές στο και πέντε τώρα... Έχει κι η Άντζελα τους ψηφοφόρους της  ξέρεις!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ναι βέβαια....Έχει κι η Άντζελα  τους ψηφοφόρους της· συνειδητοποίησε υποτονικά  για να επαναστατήσει αμέσως μετά:   Μόνο που οι δικοί της,  δεν είναι σε απεργία  στο δρόμο,   την ατυχία μου!
ΝΙΚΟΛΑ: Θα σε καταλάβουν κάποτε κι οι δικοί σου· πήρε το συμπονετικό του για να αγριέψει στο καπάκι: Γιατί αν σήμερα φάμε τα μούτρα μας, ο μόνος που τους περισσεύει τους δικούς σου απεργούς κάτω, είναι ο Νίκος Σαμοϊλης...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ποιός Σαμοίλης; Ο....δημοσιογράφος; ξαφνιάστηκε.
ΝΙΚΟΛΑ: Αυτός ακριβώς! Και η εκπομπή του: "Για λογαριασμό σας". Γερμανική  του RTL, είναι η πατέντα της εκπομπής  του σου θυμίζω...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Τέλος πάντων· συμβιβάστηκε...Μια ψυχή είναι , ας βγει! Τηλεφώνα της Άντζελας τώρα.
Ακούστηκαν να τρέχουν κάποιοι αριθμοί στο καντράν και στο πρώτο μόλις  χτύπημα του τηλεφώνου, απάντησε κι η Άντζελα:
ΑΝΤΖΕΛΑ: Έλα Νικολά καλημέρα!
ΝΙΚΟΛΑ: Καλημέρα! Μιλάμε;
ΑΝΤΖΕΛΑ: Μόνο; Παραμιλάμε με το πως τα κατάφεραν πάλι  οι φίλοι μας οι Έλληνες Νικολά μου! Παραμιλάμε!
ΝΙΚΟΛΑ: Ανοίγω ακρόαση  για να ακούει κι ο Γιώργος!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Καλημέρα Γιώργο!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Καλημέρα Άντζελα!  Δεν ξέρεις πόσο χάλια αισθάνομαι τώρα...
ΑΝΤΖΕΛΑ: Εγώ να δεις! Δε μου λες; Το πρόγραμμα σταθεροποίησης θα το πιάσετε,  ή θα ξανατρέχουμε σε κανά μήνα;
ΝΙΚΟΛΑ: Όσο γι αυτό, μην ανησυχείς. Συζητήσαμε διεξοδικά  με το Γιώργο και το δεύτερο πακέτο των  μέτρων του Παπακωνσταντίνου. 
ΑΝΤΖΕΛΑ: Μήπως να αρχίζαμε απ΄το σχέδιο ...Γ μια και καλή βρε παιδιά; 
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ποιο σχέδιο Γ;
ΝΙΚΟΛΑ: Αυτό που θα ακολουθήσει τα σχέδια Α και Β,  εννοεί η Άντζελα Γιώργο μου!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μα δεν έχουμε εκπονήσει σχέδιο Γ.
ΝΙΚΟΛΑ: Είχες σχέδιο είχες πει όμως...Και δεν είχες...
ΑΝΤΖΕΛΑ:  Και γι αυτό σου λέμε , πως έχουμε εμείς ένα έτοιμο σχέδιο... Δοκιμασμένο στην Αργεντινή. 
ΝΙΚΟΛΑ: Κι άστους να σουλατσάρουν στα πεζοδρόμια τους απεργούς  σου εκεί στην Αθήνα.
ΑΝΤΖΕΛΑ: Για όλα μαζί τα σχέδια. Κι όχι με δόσεις....
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εγώ θα τους έχω ολημερίς έξω απ΄του Μαξίμου   όμως· παραπονέθηκε.
ΑΝΤΖΕΛΑ: Γιώργο,  θα θυμώσω στ΄αλήθεια τώρα· τα ψιλο-πήρε. Εκτός κι αν υπερβάλει κι ο δικός σου ο Παπακωνσταντίνου...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Υπερβάλει; Σε ποιό πράγμα να υπερβάλει; Είπαμε: Θα λέμε όλη την αλήθεια πλέον!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Δε μου λες βρε Γιώργο; Απολύσατε ή δεν απολύσατε 100.000 υπαλλήλους, απ'  τα προγράμματα  stage;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το διαπράξαμε· παραδέχτηκε ένοχα.
ΑΝΤΖΕΛΑ: Έχασε ο λαός σας κάτι απ΄την εξυπηρέτησή του; Όχι πες μου σε παρακαλώ, έχασε;
ΝΙΚΟΛΑ: Τίποτα απολύτως! Εγώ που τους επισκέφθηκα στην Αθήνα και επί ...stage, γραφειοκρατία κι άγιος ο Θεός είχαν. Για να δικαιολογούν κι οι παραπανίσιοι την ύπαρξή τους! 
ΑΝΤΖΕΛΑ: Και για να τους πληρώνουμε εμείς...Όπως μου τα σέρνει κι ο  δικός μου ο Σπήγκελ! 
ΝΙΚΟΛΑ: Σάμπως η Λιμπερασιόν η δικιά μου πέφτει παρακάτω νομίζεις;
ΑΝΤΖΕΛΑ: Άρα Γιώργο μου,  τώρα  ξέρεις πως θα μειώσεις και τη....γραφειοκρατία! 
ΓΙΩΡΓΟΣ: Δύσκολα χρόνια!
ΝΙΚΟΛΑ: Αυτοί  τελικά, είναι πολλοί τυχεροί Άντζελα! 
ΓΙΩΡΓΟΣ: Άλλο πάλι κι  ετούτο· ξαφνιάστηκε
ΝΙΚΟΛΑ: Όπως το ακούς φίλε μου! Με τις αργομισθίες σας, τη διαφθορά σας, τη φοροδιαφυγή σας, την εισφοροδιαφυγή σας!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Την παραοικονομία σας και   όλα τα υπόλοιπα μη ξημερωθούμε κιόλας!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Κάπου σας έχασα βρε παιδιά! Τι είναι όλα ετούτα που μου λέτε; Και γιατί είμαστε τόσο τυχεροί και δεν το ξέρουμε;
ΑΝΤΖΕΛΑ: Βρε σαββατογεννημένοι είστε  εσείς! Πες πως κάνει... μετάσταση η χρεοκοπία σας  και  στη Γερμανία ,  ή τη Γαλλία που θα σας στηρίξουν τώρα   στο ζόρι σας Γιώργο μου...
ΝΙΚΟΛΑ: Πες μας από να κόψουμε εμείς να πάρει η ευχή; Όχι πες μου σε παρακαλώ!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ναι βέβαια! Είναι κι αυτό! Δεν το σκεφτήκαμε ποτέ κάτω απ΄αυτή τη λογική! 
ΝΙΚΟΛΑ: Και στον Καραμανλή, λαμπάδες να ανάβεις!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Κι.... αυτόν να τον ευχαριστήσω;  μπερδεύτηκε ο Γιώργος.
ΑΝΤΖΕΛΑ: Πρωτίστως! Που του είπαμε  κι αυτουνού δέκα φορές τον τρόπο που θα νοικοκυρέψεις εσύ  τη χώρα σας,  αλλά τον άδειαζες σαν αντιπολίτευση Γιώργο μου. Μη ξεχνιόμαστε!
ΝΙΚΟΛΑ: Ενώ ο διάδοχός του, ο Αντώνης,  σε στηρίζει...Κοίταξε μην τον απογοητεύσεις κακομοίρη μου  κι έχουμε κι έναν ακόμα μπελά παραπάνω...
ΑΝΤΖΕΛΑ: Και κατ΄επέκταση και για τα λεφτά μας!
ΓΙΩΡΓΟΣ: (ξέπνοα)  Άντε να τους ικανοποιήσουμε κι αυτούς! 
ΝΙΚΟΛΑ: Διακομματική συναίνεση χρειαζόμαστε Γιώργο  κι αυτό έπρεπε να το βάλεις μπροστά από χθες .
ΓΙΩΡΓΟΣ: Θα το βάλω σε διαβούλευση κι αυτό· αναστέναξε...Με τους απέναντι όμως, θα κάνουμε κάτι κάποτε; 
ΑΝΤΖΕΛΑ: Σαν τι παραπάνω να κάνουμε δηλαδή;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Επί λόγω τιμής, αν μας λύσετε τα προβλήματα με τους Τούρκους,  σε 18 μήνες  το εξαφανίζω το έλλειμμα. Απ΄αυτά που θα μου περισσέψουν απ΄τους εξοπλισμούς!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Μήπως θα μας δανείσεις κιόλας; ειρωνεύτηκε.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εσάς; Τους πανίσχυρους Γερμανούς;
ΑΝΤΖΕΛΑ: Τον Μπαράκ τότε! Που ζήτησε κι αυτός δανεικά. Απ΄τους ...πανίσχυρους Γερμανούς!
ΝΙΚΟΛΑ: Κι απ΄τους πανίσχυρους Γάλλους ζήτησε δανεικά.  Βέβαια!  Κι  απ΄τους πανίσχυρους Γάλους!
ΑΝΤΖΕΛΑ: ( έκπληκτη)  Έλα βρε  Νικολά; Και  σε εσάς έφτασε η χάρη τους;
ΝΙΚΟΛΑ: Βρε στα χάλια που βρίσκονται αυτοί, ακόμα κι απ΄την  σεισμόπληκτη, Αιτή μπορούν να γυρέψουν δανεικά!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Για την Τουρκία μιλούσαμε
· επανάφερε το νταλκά του ο Γιώργος!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Ε, τι; Πελάτες μας κι αυτοί στα οπλικά συστήματα Γιώργο μου! Απ΄αυτά που βγάζουμε λεφτά για να σας δανείζουμε... Το ξεχνάς συστηματικά αυτό! Το ξεχνάς!
ΝΙΚΟΛΑ: Μόνο που αυτοί τα αγοράζουν για... τους Κούρδους!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Έτσι ακριβώς. Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή.
ΓΙΩΡΓΟΣ: (ξέπνοα) Πελάτες κι αυτοί λοιπόν ε;
ΑΝΤΖΕΛΑ: Για τους Κούρδους αγοράζουν τα τα όπλα αυτοί   είπαμε ντε!
ΝΙΚΟΛΑ: Λοιπόν Γιώργο...Μόλις κλειδώσαμε την πολιτική στήριξη της Ευρώπης στην αυριανή  σύνοδο,  για την αξιαγάπητη Ελλάδα μας....Ευχαριστημένος;
ΓΙΩΡΓΟΣ: (σα χαμένος) Ναι βέβαια! Σας ευχαριστώ...Για όλα!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Θα τα πούμε στις Βρυξέλλες αύριο τότε. Νικολά, αγωνιστικούς χαιρετισμούς!
ΓΙΩΡΓΟΣ: Μπορώ....μπορώ να το διαρρεύσω από σήμερα το μαντάτο της στήριξης τουλάχιστον;
ΑΝΤΖΕΛΑ: (αγριεμένα) Θα σοβαρευτούμε καμιά φορά επιτέλους; Δεν θα ξαναζήσουμε μέρες του '81 στην Ευρώπη. Με την Ελλάδα να μας κουνάει το δάχτυλο! Άντε γιατί α!
ΝΙΚΟΛΑ: (χαλαρώνοντας) Εντάξει βρε Άντζελα...Είναι και κομματάκι αγχωμένος ο Γιώργος!
ΑΝΤΖΕΛΑ: Και άπειρος ως πρωθυπουργός. Εντελώς άπειρος...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Είπαμε: Τώρα τη μαθαίνω τη δουλειά.
ΑΝΤΖΕΛΑ: Κι είναι το μόνο που σε σώζει! Άντε κλείστε τώρα,  μη θυμηθώ κι όσα έλεγες στην Αθήνα  για περιορισμό και της εθνικής σου κυριαρχίας Γιώργο μου...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Γιατί είπα κάτι που δεν έπρεπε;
ΝΙΚΟΛΑ: (αγανακτισμένα) Αν το ξανασκεφτείς,  θα το διαπιστώσεις από μόνος σου το ατόπημα.  Εγώ κι η Άντζελα που βάζουμε πλάτη τώρα,  περιορίζουμε την εθνική σου ανεξαρτησία βρε Γιώργο ,  που να πάρει η ευχή να πάρει;
ΓΙΩΡΓΟΣ: (ξερά)  Όχι !
ΑΝΤΖΕΛΑ: Κι αυτό,  είναι το μόνο που  σου επιτρέπουμε να  διαρρεύσεις και να διορθώσεις. Και να το συμμαζέψεις. τάχιστα... Άσε και συγχύστηκα πάλι! 
Ακούστηκε ένα κλίκ τηλεφώνου κι  οι φωνές του Γιώργου και του Νικολά, αδυνάτισαν. Έπεσα να ανοίξω την ένταση του κινητού. Πάνω στη βιασύνη μου, πήρα σβάρνα κάτι καλώδια και χάσαμε τη σύνδεση. Όσο και να το προσπάθησε ο Κύρος, το κινητό πάνω στο οποίο πέσαμε ...κατά τύχη,   μιλούσε. Δικαιολογημένα ίσως. Κι ο μόνος προβληματισμός μου ήταν,  αν το κινητό άναψε  πάνω στη  ....διαβούλευση... ή  μήπως σε τίποτα... διαρροές; Λες;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου