Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Οϊμέ! Mε …κατέσχεσε το Υπερταμείο!

Περίμενα ίσαμε με μιάμιση   ώρα στη γραμμή… προτεραιότητας του Υπερταμείου, μέχρι να δεήσει να μου απαντήσει κάποιος.
-Καλημέρα. Είμαι ο Βασίλης ο Α΄ ο Μακεδών και σας κάλεσα γιατί μου στείλατε ένα… μπουγιουρντί.   Και  ανήκω λέει πλέον στο …Υπερταμείο. Τι φασούλι είναι ετούτο πάλι;
-Είστε Ίδρυμα κύριέ μου;
-Είμαι φυσικό πρόσωπο κύριέ μου!
-Μήπως είστε Μακεδονικός τάφος; 
-Ε που να φας τη γλώσσα σου να φας! Άνθρωπος κανονικός είμαι και όχι μαυσωλείο. 
-Μπας και   είστε καμιά… πολιτιστική κληρονομιά;  Μελλοντική έστω;
-Χμ, όχι ακόμα. -κολακεύτηκα είναι αλήθεια,  που βρέθηκε και κάποιος να με γνωρίζει: Μα αισιοδοξώ να αναγνωριστώ μετά  θάνατον,  όπως οι περισσότεροι μεγάλοι συγγραφείς! Μα τι μου λες τώρα; Κατάσχονται και τα μυαλά από το υπερταμείο μου λες;
-Τα  μυαλά όχι! Οι σκέψεις  όμως κατάσχονται. Με την παρεμπόδιση της διάδοσής τους !  
-Μη χέσ…. τώρα ντε!
-Αυτοσυγκράτηση συνιστώ…. Έχετε κάποιες ενδείξεις αλήθεια γι αυτό το βιβλίο σας;
-Η γιαγιά  μου, το  διάβασε  τριάντα φορές! Και κάθε φορά,  το βρίσκει καλύτερο!
-Αχά! Τριάντα φορές ε; Πόσων χρονών είναι η γιαγιά σας; Ζει και είναι υγιής ακόμα;
-Ενενήντα πέντε είναι. Κάτι αμνησίες της ηλικίας έχει,  μόνο μα κατά τα λοιπά,  ζει και βασιλεύει.
-Να κάτι τέτοιοι  βάζουν μέσα το κράτος και κοπανιέται κι ο Τσίπρα με  τους εβδομήντα … άνω! Η   γιαγιά  δεν πιάνεται! Κάποια πιο… ουδέτερη και αντικειμενική κριτική  για το βιβλίο σας ίσως;
*** Για τη συνέχεια, "κλικ" στον σύνδεσμο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου