Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Αϊ σιχτίρ ρε... βοθροκάναλα! (χρονογράφημα)

Χθες  έριξα κι ένα… έκτακτο  baby siting. Στα παιδιά του κουμπάρου μου του ψυχολόγου και βαφτιστήρια  μου. Που είχαν ημιαργία στο σχολείο τους. «Εσύ δεν θα κάνεις τίποτε» με διπλάρωσε η κουμπάρα μου. 
-Ας σε πιστέψουμε!
-Τα παιδιά θα πάνε  στα δωμάτια τους Βασίλη  και θα ξεκινήσουν τα διαβάσματά τους. Άστα  να δούνε και λίγη τηλεόραση νωρίτερα. Δες κι εσύ τις ειδήσεις σου  στο σαλόνι και κατά τις τρεις ξεμπερδεύεις.
Ότι μου παράγγειλε πάντως, αυτό  ακριβώς  έκανα. Έδωσα τις σχετικές οδηγίες στα δίδυμα βαφτιστήρια μου,  με τη Νόρα να το  διαπραγματεύεται με   μένα τον  νονό της μη χέσω! Μα στο τέλος συμφώνησε:
-Ότι πεις Godfather, ότι πεις!
-Τι έκανε λέει; Έτσι αποκαλείτε τον νονό  σας εδώ μέσα και… οικογενειακώς να υποθέσω ρε Νοράκι;
-Όχι καλέ νονέ!  Εγώ με τον Μάνο μόνο σας λέμε έτσι, γιατί είδαμε σε μια ταινία στην τηλεόραση πως έτσι  λένε τον νονό,  στα Αγγλικά! 
-Ας σε πιστέψουμε κι εσένα! -κράτησα μικρό καλάθι και για τα κουμπάρια μου παρεμπιπτόντως  και έστειλα τα μικρά στα δωμάτιά τους. 
Σε κανά δεκάλεπτο και από το πουθενά,  τα βαφτιστήρια μου,  μπούκαραν στο σαλόνι τρέχοντας. Ο Μάνος διασχίζοντας   το σαλόνι με πολλά  ζικ-ζακ και η Νόρα ξοπίσω του.  Κρατώντας ένα πλαστικό όπλο και πυροβολώντας τον Μάνο με το …στόμα:  «Μπαμ! Μπαμ! Μπαμ!» Κάτι μου θύμιζε το όλο σκηνικό,   κάτι μου θύμιζε….
-Τι σκαρώνετε  εσείς εδώ μωρέ;
-Ξεκαθάρισμα λογαριασμών! -μου απάντησε γεμάτη πίκα  η Νόρα!
-Παρντόν; Αυτό που στο καλό σας  το μάθατε ρε Νοράκι; Στο σχολείο σας;
-Όχι καλέ νονέ. Στην Κατιάνα το είδαμε, στην τηλεόραση! 
-Α, μάλιστα . Στην Κατιάνα! Είπα κι εγώ! 
***Για τη συνέχεια "κλικ" στον σύνδεσμο: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου