Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΜΕΤΑ ΒΑΪΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΔΩΝ



Προσεχώς μεζονέτες!

Μωρέ μήπως να τους μαλώναμε λιγάκι τους γειτόνους;

Φίλοι και Σύμμαχοι Αμερικάνοι, ζητάμε  ταπεινά συγνώμη για... το κακό που σας κάναμε! 



Μεγαλειώδης όντως  η προχθεσινή συγκέντρωση του ΚΚΕ. στην Πλατεία Συντάγματος. Μιας ομόνυμης , για το Σύνταγμα  και τις ελευθερίες αγώνες των προγόνων,   Πλατείας,  απ΄την οποία εκφράστηκε ελεύθερα το ΚΚΕ.

Με αυτόν  τον  καημό θα πεθάνει κι αυτή γενιά των κομμουνιστών  εκεί στον Περισσό: Ο καπιταλισμός να έχει προ πολλού σαπίσει και να βρίσκεται σε στάδια προχωρημένης  αποσύνθεσης κι αυτοί εκεί: Στο 9%...Ρε μπας και φταέι τίποτε άλλο; 


Γειά στο στόμα  σου πρόεδρε!



Ύπαγε οπίσω μου...
Και όπως κάθε Πάσχα, μας προέκυψε  ...εθιμοτυπικά και το τρίτο βαθύ λαρύγγι επί του 18μηνου  σοσιαλισμού.  Κακό χρόνο να 'χουμε!

Α, όλα κι όλα! Να λέμε και τα καλά  του Καρατζαφέρη! Όπως οι πετυχχημένες ατάκες του. (σου επιτρέπω να χρησιμοποιήσεις και τη δικιά μου πρόεδρε. Περί...στατιστικού λάθους για...)
Και μιας περί Καρατζαφέρη ο λόγος, πρέπει να τα λέμε όλα!

Όλα στο φως!
Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα!
Η βουλή πιάνει δουλειά!
Ακόμα να πάρετε τα βουνά; Να βρείτε την ησυχίας σας;

Eδώ ο κόσμος καίγεται...και το ΔΝΤ ονειρεύεται... κηδεμονίες των οικονομιών των μπουρλοτιέρηδων των παγκοσμίων κρίσεων!

Ε, δεν το πιστεύω!!! Μας πέρασε κι η κουτσή Μαρία στις ιδέες ρε ..μώ το κέρατό μου;

Δεν ήξερες  ρε Λούκα, δε ρώταγες τουλάχιστον;

 

Καλά εντάξει κυρία μου αλλά είσαι εκτός...εκτός κλίματος! Τώρα είμαστε στον ΑΝΤ1!
 Καλά εντάξει κυρία μου ,  μπορεί να μπήκες εντός κλίματος αλλά βγήκες  εκτός...εκτός θέματος. Για την Ελλάδα έχεις να μας πεις κάτι σχετικό;

Δε μιλάς πια ε; Πασόκα κι εσύ κυρία μου; Πασόκα; Αμ κι εμείς Πασοκ ήμασταν κάποτε κυρία μου,  αλλά εκείνοι εκεί στο ΠΑΣΟΚ, δεν μας  βγήκαν και πολύ σόϊ ...ΠΑΣΟΚ! Δε με πιστεύεις;
Δια ταύτα: Χάσανε κι οι εταίροι -και ιδίως οι... εταίρες- την υπομονή τους! Και πολύ μας περίμεναν εδώ που τα λέμε!



PARTY διαφωνούντων!

PARTY μίζας

PARTY ενημέρωσης

PARTY  ...ρεζερβέ!





Ελληνικό αλλαλούμ!





Τέρμα τα αστεία! (μας είπαν) 

Συγνώμη λάθος! (ξείπαν) 

Και στην τελική: Ζητούνται... εθελοντές με γνώσεις λογιστικής! (εννοούσαν)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου