Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΟΣ;

Όλα μα όλα, ξεκίνησαν από μια παρεξήγηση! Λόγο τιμής!

Κι άντε να το συμμαζέψεις μετά! Μόνο που ένας κούκος, δεν φέρνει την Άνοιξη το κέρατό μου! Κι ας αναρωτιέται ο άλλος ο ...μπούφος, τι σκατά ξέρετε  όλοι οι υπόλοιποι και δεν μας το λέτε!

Τι να κάνει κι ο έρμος ο Γιώργος, ξαναθυμήθηκε άρον-άρον,  αυτά που ήθελε να ξεχάσει. Πρακαλώντας να τα ξεχάσουν  μαζί του,  κι όλοι οι συνέλληνες!

Σοβαρότητα απ΄την κυβέρνηση χρειάζεται ο τόπος Γιώργο μου...Κι όχι μονάχα ...βουντού απ΄το λαό!

Μα σαν έμαθαν (άντε να μη πω,  τι σκατά έμαθαν κι αυτοί) πλάκωσαν κι οι Τούρκοι με τις μπάντες!!!

Μόνο που του διέφυγε κάτι του Τούρκου: Πως ο Έλληνας όταν απειλείται η πατρίδα του, θυσία γίνεται πανάθεμά τον!

Εκτός από εκείνους βέβαια,  που έχουν τα κότσια, να πλακώνονται σε 10ήμερες απεργίες αν έχουν το θεό τους με τέτοια κρίση δηλαδή!

Μόνο που τα "κότσια" αυτά, εσείς τα δώσατε στα... σπλάχνα σας ορέ σοσιαλιστές!

Α, ναι βέβαια! Κι η Καραμανλική εξουσία παρεμπιπτόντως! Που μιας και  δεν μπορούσε να ελέγξει τα σπλάχνα, τα ...εξαγόρασε. Πολλαπλασιάζοντας τις ...παράπλευρες εισοδηματικές αρπαχτές. Και παράπλευρες  απώλειες όλων των υπολοίπων!


 Μωρέ να μας εξισώσεις μ΄...αυτά τα σπλάχνα  Γιώργο μου! Να μας εξισώσεις!  Τι διάολο, εμείς στο αγκάθι κατουρήσαμε δηλαδή;



Ή λογαριάζω χωρίς τον ξενοδόχο πάλι εγώ ο ...αιθεροβάμονας; 

Αν υποψιαστώ τσάρε μου πως θα με εξισώσεις πάλι πρός τα κάτω, μα την Παναγιά, θα αρχίσω να σκέφτομαι σοβαρά τις ...απειλές του Αντώνη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου