Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΝΑ... 12ΣΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ! Το 2216!!! (χρονογράφημα)




Αγαπητέ απόγονε, το πιο πιθανό είναι να μη μ' έχεις καν ακουστά, διαβάζοντάς με. Δεν ξέρω αν κατανοείς τι σημαίνει: 12σέγγονο; Σημαίνει απόγονος δώδεκα γενιές μετά!Λάθος, λάθος, λάθος! Απ΄την αρχή είπα να το πάω και έτσι θα το πάω: Θέλω να πιστεύω πως ετούτη η γλώσσα η ελληνική, λέει ακόμα κάτι. Δεν έχω ιδέα, αν αυτή η χώρα που ζω εγώ, λέγεται ακόμα Ελλάδα. Δεν ξέρω αν ξέρεις, τι πάει να πει χειρόγραφη επιστολή; Μήτε και τον τρόπο που επικοινωνείτε δυο ολάκερους αιώνες μετά ξέρω. Αγνοώ αν ζεις στην Ελληνική Κωνσταντινούπολη, ή στην τουρκική... Αθήνα. Αν ζεις στη γη, ή σε κάποιον άλλο πλανήτη. Δεν έχω ιδέα, αν το γενεαλογικό μου δέντρο και η διαιώνιση του είδους, έφτασε μέχρι τις μέρες σου. Απλά αισιοδοξώ. Δεν ξέρω καν, αν οι μεθεπόμενες από μένα γενιές των συγγενών, είχαν ακόμα τα κότσια να κάνουν παιδιά. Μη θέλοντας να σκεφτώ το ακόμα χειρότερο: να τους ευνούχισαν οι δανειστές. Για να εξαφανίσουν τη ράτσα. Ελπίζω απλά, πως κάποιοι νεότεροι πρόγονοί σου, αξιώθηκαν να ζήσουν την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους. Που οριοθετήθηκε το 2016, για το 2060. Μα κατά τα συνηθισμένα, δεν το βλέπω να γίνεται πριν από το 2100! Ούτε κι αν περίσσεψε κάτι σαν κληρονομιά σε εσάς από αυτό που στα χρόνια μου λέμε "γη των προγόνων" είμαι σε θέση να γνωρίζω. Που κάποιοι της δικής μου ή και της παλιότερης γενιάς των κοινών προγόνων μας, που λέγονται πολιτικοί στις μέρες μου, την υποθήκευσαν στις αποκρατικοποιήσεις. Για εκατό χρόνια! Και που θα τραβήξει για διακόσια-επιεικώς χρόνια-και μέχρι τις μέρες σου. Αν δεν γίνει φύλλο και φτερό, μέχρι τα τότε! Μιας και στις αρχές του 21ου αιώνα μόλις, αξιωθήκαμε ως έθνος και ξεχρεώσαμε το δάνειο του Καποδίστρια. Δάνειο που πήρε ο πρώτος κυβερνήτης μας το 1826!!! Είναι αδύνατο να ξέρω αν είσαι απόγονος ή απόγονη. Αν παντρεύτηκες ομόφυλο ή ετερόφυλο. Είτε και αν συζείς με σύμφωνο συμβίωσης. Αν τα παιδιά στις μέρες σας, παράγονται με τις ίδιες διαδικασίες που τα γεννοβολούσαμε στις εποχές μας. Ή αν τα αγοράζετε από τα ράφια των σούπερ μάρκετ μέσα σε δοκιμαστικούς σωλήνες. Είμαι βέβαιος, πως δεν σας ταλαιπωρούν οι αρρώστιες που θερίζουν εμάς σήμερα! Η ιατρική, θα βρήκε όλα τα φάρμακα και τα ελιξίρια της νιότης! Και στις μέρες μου βέβαια τα είχε βρει η ιατρική, μα δυδτυχώς όχι για όλους!!! Με τη δική σας την ανίατη ασθένεια της εποχής σας, είμαι περίεργος να δω πως θα ξεπμπλέξετε: Αυτό το χούι της... σκέψης κι αν είναι ανίατο!!! Εμείς που λες, είχαμε παρα-πληθύνει στη γη και αυτή δεν μας χωρούσε!!! Ο πληθυσμός έπρεπε να μειωθεί δραστικά... Και με τα τόσα χρέη της ανθρωπότητας -ένας θεός ξέρει σε ποιους- αυτά, μόνο με έναν παγκόσμιο πόλεμο θα μπορούσαν να σβηστούν! Και παρεμπιπτόντως να απομείνουν τόσοι, όσοι να αγόραζαν τα προϊόντα της βιομηχανίας και της παραγωγής. Ως απλοί καταναλωτές! Με μόνη εξαίρεση εμάς τους Έλληνες όπως πάντα. Που ανυπόμονοι ως συνήθως , δεν περιμέναμε τον παγκόσμιο πόλεμο για να ξεχρεώσουμε!!! Αρκεστήκαμε σε κάμποσους τοπικούς και κανά δυο εμφύλιους!!! Μα τα χρέη, χρέη! Όπως του Καποδίστρια!!! Που μετά από δυο παγκόσμιους πολέμους, στους οποίους και πολεμήσαμε νικώντας, ήταν ακόμα ζωντανά. Μεγαλόψυχοι όπως πάντα όμως, διαγράψαμε και τα χρέη των... ηττημένων!!! Σωθήκατε, ρισκάρω να το πω και από τα φαινόμενα του θερμοκηπίου. Και της αυτοκαταστροφής του πλανήτη! Ας είναι καλά οι πόλεμοι που εξαφάνισαν τους πλεονάζοντες!!!
Θα με ρωτήσεις τώρα και με το δίκιο σου: Πως διάολο τα ξέρω όλα αυτά; Μα εγώ είχα την τύχη βρε απόγονε, να χρεώσω τη μοίρα μου και το μέλλον μου σ΄ αυτούς που προανέφερα ντε: Τους πολιτικούς!!! Είτε με ψήφο, είτε με δικτατορίες!!! Ανεξάρτητα αν κάποιες δημοκρατίες και με την ψήφο μου μάλιστα, μεταλλάχτηκαν σε στυγνές δικτατορίες! Ακόμα πιο στυγνές κι από τα πραξικοπήματα αν έχουμε το θεό μας! Πάντως, κάμποσους από αυτούς του πολιτικούς τους καταψύξαμε και αχρείαστοι να σας είναι… Κι αν όχι τους ίδιους, καταψύξαμε τουλάχιστον τις ιδέες τους… Επί των ημερών μου ακούστηκε φέρ΄ ειπέιν η ατάκα, "πως η χώρα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο". Ποιός την ξεστόμισε; Μα ο…. πρόεδρος του φρενοκομείου βεβαίως, βεβαίως!!! Από την επανίδρυσή μας ως κράτος που λες απόγονε, εμφανίστηκαν που λες και τα συντάγματα! Απλά και μόνο για να κατηγορεί η μια παράταξη την άλλη, για αντισυνταγματικότητα… Με τους θεματοφύλακες του συντάγματος, τους προέδρους της Δημοκρατίας ντε, να καμαρώνουν την καταστροφή! Όπως ο Νέρωνας τη Ρώμη. Που ο ίδιος πυρπόλησε! Καμαρώνοντας κυβερνήσεις ψηφισμένες για μια μόνο τετραετία, να δεσμεύουν με νόμους και συμφωνίες τις επόμενες… 25 ή …και 50 κυβερνήσεις. Τετραετίας κυβερνήσεις στην καλύτερη περίπτωση! Με τους προέδρους της Δημοκρατίας, να μη βλέπουν καν τις αντισυνταγματικές αποκλίσεις: Της βούλησης του λαού και των κυβερνητικών πεπραγμένων! Μη τους τρώμε όλα τα δίκια όμως: Κάποιος άλλος, "ανταγωνιστής" πολιτικός, τους αποψίλωσε από αυτές τις πρόνοιες. Για να τις ντυθεί ό ίδος! Επί των ημερών μου επίσης ακούστηκε και το επικό: "Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα". Μέχρι που ήρθε η πρώτη φορά Αριστερά!!! Για να το ξεφτιλίσε κι αυτό το σλόγκαν... Στα γράφω όλα αυτά και στην Ελληνική γλώσσα, μπας και εξασφαλίσω και κανά ατομικό άλλοθι από εσάς τους απογόνους. Χωρίς να έχω ιδέα, αν στις μέρες σας, κυβερνιέστε ακόμα από πολιτικούς ή από τα κομπιούτερ! Κι αν τα κομπιούτερ σας υπηρετούν, ή εσείς υπηρετείτε τα κομπιούτερ!!! Α, και που είσαι απόγονε: Αν αυτό το χειρόγραφο δεν μπορείς να το διαβάσεις, δώστο σε κανάν …παγκοσμιοποιημένο σύγχρονο σου Ρώσο να στο μεταφράσει!!! Αυτούς ντε, που έβαλαν στα σχολεία τους κι ετούτη την..... αλαμπουρνέζικη γλώσσα. Με πολλή-πολλή αγάπη: Ο συχωρεμένος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου