Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!

Επιτέλους! Βρήκες το δρόμο που μανιωδώς έψαχνες από την αρχή Γιώργο μου! 

Ντάλα καλοκαίρι πρόωρες ξανά-μανά. Και η αγωνία μου στο κόκκινο:  πρόλαβαν τα κόμματα να "σινιάρουν" τα προγράμματά τους άραγε; 
Αν δεν πρόλαβαν πάντως τα κόμματα, έχω κάτι "προκάτ" για ώρα ανάγκης!
Εκείνο που με στενοχωρεί περισσότερο, είναι η απότομη διακοπή της καριέρας του Λοβέρδου, το κέρατό μου!

Εκλογές, εκλογές! Τι να κάνουμε; Δημοκρατία θέλαμε! Μωρέ καλά πάει να την καταργήσει και τη δημοκρατία η τρόικα!!! Με προγράμματα και μνημόνια που καλύπτουν μια 5οετία. Τουτέστιν 7 κυβερνητικές θητείες 4ετίας.  Φχαριστηθείτε λοιπόν τις εκλογές, γιατί μπορεί να είναι κι οι τελευταίες!  Και...προσοχή στον πηγαιμό. Για την Ιθάκη εννοείται! 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου